Fandom

Filme de Crăciun Wiki

Un bunic de Crăciun

403pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

GrandpaforXmas DVD.jpg

DVD

GrandpaforXmas DVD.jpg
Regizor: Harvey Frost
Scenarist: David Alexander
Durata: 120 de minute
Un bunic de Crăciun[1][2] (titlu original în engleză: A grandpa for Christmas) este un film de Crăciun american din 2007 regizat de Harvey Frost. În rolurile principale joacă actorii Ernest Borgnine, Tracy Nelson și Juliette Goglia.

PrezentareEdit

Bert (Ernest Borgnine) este un actor pensionar de la Hollywood care a fost îndepărtat de singura sa fiică Marie (Tracy Nelson) timp de mai mulți ani. Atunci când ea ajunge la spital în urma unui accident de mașină, Serviciile Sociale o dau pe fiica ei de 10 ani, Becca ( ​Juliette Goglia), în grija bunicului ei pe care nu l-a văzut niciodată înainte. Prăpastia dintre generații este evidentă, iar Bert și Becca încearcă să se adapteze noului stil de viață împreună.

În timp ce se ocupă de nepoata sa despre care nu știe nimic, bunicul Bert se confruntă cu unele resentimente datorită unor povești spuse de bunica. Bert se mai confruntă și cu dilema de a-i spune nepoatei sale (și mai târziu fiicei sale) adevărul care va distruge amintirile despre bunica sau să stea liniștit. Dilema este rezolvată atunci când unul dintre prietenii lui Bert îi spune mamei care este de fapt adevărul.

DistribuțieEdit

Primire Edit

La premieră, filmul a fost pe locul 1 ca audiență în cadrul rețelei TV, locul 1 în weekend și locul 4 de-a lungul săptămânii. De asemenea a fost al treilea film original Hallmark Channel cel mai bine cotat în momentul premierei.[3]

Premii Edit

ProducțieEdit

David N. Lawrence a scis A Christmas Song, cântecul interpretat de Becca în cadrul recitalului.[6]

NoteEdit

Legături externeEdit

Also on Fandom

Random Wiki