FANDOM

Three Days
Regizor: Michael Switzer
Scenariu: Robert Tate Miller
Eric Tuchman
Premiera: 9 decembrie 2001
Durată: 100 sau 120 de minute
Gen: film de Crăciun
film fantastic
film de familie
film de televiziune
Distribuitor: ABC Family
Studio: Saban International
Von Zerneck Sertner Films
Director de imagine: Eric Van Haren Noman
Muzică: Deddy Tzur
Distribuție: Kristin Davis
Reed Diamond
Tim Meadows
Danielle Brett
Țara: Statele Unite
Limba originală: engleză
Buget:  ? milioane $
Încasări:  ? milioane $

Trei zile (titlu original: Three Days) este un film de Crăciun american din 2001 regizat de Michael Switzer. Rolurile principale au fost interpretate de actorii Kristin Davis, Reed Diamond, Tim Meadows și Danielle Brett. A avut premiera la 9 decembrie 2001 pe Fox Family în cadrul blocului de programe 25 Days of Christmas. A fost filmat în Halifax, Noua Scoție, Canada.

PrezentareEdit

Information icon Atenție: urmează detalii despre narațiune și/sau deznodământ.

Cu zece ani în urmă, Andrew Farmer (Reed Diamond) s-a căsătorit cu iubita sa din copilărie, Beth (Kristin Davis). Acum, Andrew este un agent literar renumit dar relația cu soția sa are de suferit. După o ceartă între cei doi cu privire la posibila infidelitate a lui Andrew, Beth pleacă afară la miezul nopții și, în timp ce încearcă să găsească câinele vecinilor în mijlocul străzii, este ucisă de o mașină, în Ajunul Crăciunului. Un înger, Lionel (Tim Meadows), îi oferă lui Andrew șansa de a retrăi ultimele trei zile în care soția sa a fost în viață. El nu poate schimba soarta soției sale, dar există un singur lucru pe care îl poate dărui pentru a-i salva viața dar are foarte puțin timp să-și dea seama ce anume este. Așadar Andrew petrece trei zile încercând s-o facă pe Beth fericită și să-și dea seama cum poate s-o păstreze în viață, realizând cât de mult o iubește de fapt.

DistribuțieEdit

ProducțieEdit

Povestea originală și scenariul a fost conceput și scris de Robert Tate Miller în timp ce trăia în North Hollywood, Los Angeles, California. "Am fost inspirat de filmul lui Frank Capra O viață minunată", a spus Miller. "Am vrut să scriu o poveste cu inima și, spre deosebire majoritatea scenariilor care necesită mai multe săptămâni pentru a fi finalizate, [scenariul pentru] Trei zile l-am scris foarte repede. Era ca și cum povestea s-ar fi scris singură."

NoteEdit

Legături externeEdit

Format:Michael Switzer