Fandom

Filme de Crăciun Wiki

The Perfect Holiday

403pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

The Perfect Holiday.jpg
Regizor: Lance Rivera
Scenariu: Jeff Stein
Lance Rivera
Marc Calixte
Nat Mauldin
Premiera: 12 decembrie 2007 (2007-12-12)

Durată: 96 de minute
Gen: film de Crăciun
Producător: Joseph P. Genier
Leifur B. Dagfinnsson
Marvin Peart
Mike Elliott
Petra Hoebel
Queen Latifah
Shakim Compere
Stevie "Black" Lockett (asociat)
Narator: Queen Latifah
Distribuție: Morris Chestnut
Gabrielle Union
Faizon Love
Terrence Howard
Queen Latifah
Țara: Statele Unite
Limba originală: engleză
Disponibil în română: dublat sau subtitrat [1]
Buget:  ? milioane $
Încasări: 5,8 milioane $[1]
Official Trailer - The Perfect Holiday02:10

Official Trailer - The Perfect Holiday

Tagline: This Christmas, the perfect man just happens to be Santa. Sărbătoare perfectă (titlu original: The Perfect Holiday) este un film de Crăciun american din 2007 regizat de Lance Rivera. Rolurile principale au fost interpretate de actorii Gabrielle Union şi Morris Chestnut.

PrezentareEdit

cinemagia: Benjamin (Morris Chestnut) este un compozitor care încearcă să pătrundă în muzica, oferind o copie a albumului lui de Craciun unui artist rap, pe nume J-Jizzy (Charles Q. Murphy). Nancy (Gabrielle Union) este o mamă divorţată, care este prea ocupata de cei trei copii ai sai. Fiica ei, Emily (Khail Bryant) isi aminteste un comentariu recent al mamei sale care spune ca un compliment de la un bărbat ar fi cel mai bun cadou de Craciun. In vizita la mall, vine randul lui Emily de a se aseza pe genunchii lui Mos Craciun si face din dorinta mamei sale si dorinta ei. Mos Craciun se dovedeşte a fi Benjamin, care observa ceva special la Nancy. Mai târziu, în timp ce stătea într-un Starbucks, Benjamin şi prietenul lui Jamal (Faizon Love) o vede pe Nancy intrand într-o curatatorie. Benjamin împrumută jacheta lui Jamal si intra in curatatorie cu pretextul de a lasa la curățat jacheta. Lucrurile iau o alta întorsătură deoarece fiul cel mare a lui Nancy, John-John (Malik Hammond) este gelos pe Benjamin, pentru ca iese cu mama lui şi doreste sa rupa relaţia. Ceea ce urmează este o serie de scene amuzante care promit sa faca acest film unul memorabil!

DistribuțieEdit

PrimireEdit

The film was neither a critical nor commercial success. Rotten Tomatoes reported that 16% of critics gave positive reviews based on 54 reviews. It has a consensus stating The Perfect Holiday is the perfect example of Christmas movie clichés run amok.[2] Metacritic gave the film a 35/100 approval rating based on 22 reviews classifying the film has "generally negative reviews".[3] On its opening weekend, it opened poorly at #6 with $2.2 million. [4] The film grossed $5.8 million domestically.

NoteEdit

Legături externeEdit

Also on Fandom

Random Wiki