Fandom

Filme de Crăciun Wiki

Santa '85

403pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Regizor: Phil Joanou
Scenarist: Steven Spielberg (creator)
Joshua Brand (creator)
John Falsey
Premiera: December 15, 1985
Durata: 25 min.

Santa '85” sau „One Amazing Night” este al 11-lea episod al primului sezon al serialului de antologie Călătorie în timp (Amazing Stories) creat de Steven Spielberg. Este regizat de Phil Joanou, cu Douglas Seale și Pat Hingle în rolurile principale. A avut premiera la 15 decembrie 1985 pe NBC,[1] fiind produs de Amblin Entertainment și Universal Television.

PrezentareEdit

Adevăratul Moș Crăciun (Douglas Seale) are de înfruntat din ce în ce mai multe greutăți din cauza modernizării și suprapopulării lumii. În timp ce încearcă să-i lase sub brad un cadou lui Bobby Mynes (Gabriel Damon), declanșează alarma și părinții acestuia cheamă poliția. Șeriful Horace Smyvie, care a fost orfan și urăște sărbătoarea Crăciunului, îl arestează și-l închide alături de trei oameni beți îmbrăcați în costum de Moș Crăciun, considerându-l și pe acesta un alt simplu om mascat în Moș Crăciun. Bobby descoperă sub fereastra sa sania lui Moș Crăciun și renii acestuia. Cu ajutorul saniei, Bobby îl eliberează din celulă pe Moș Crăciun. Pe urmele fugarilor, șeriful vede sania lui Moș Crăciun zburând prin aer cu Moșul și cu Bobby și începe să creadă în spiritul Crăciunului, alăturându-se unui grup de colindători.

DistribuțieEdit

ProducțieEdit

Filmările au avut loc la Universal Studios - 100 Universal City Plaza, Universal City, California, USA.

Referințe și noteEdit

  1. http://www.tv.com/shows/amazing-stories/santa-85-64087/

Legături externeEdit

Vezi șiEdit

Format:Steven Spielberg

Also on Fandom

Random Wiki