Fandom

Filme de Crăciun Wiki

Felicitarea de Crăciun

403pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

ChristmasCard-hallmark.jpg
Regizor: Stephen Bridgewater
Scenariu: Joany Kane
Premiera: 2 decembrie 2006
Durată: de minute
Gen: film de Crăciun
Producător: Robert Halmi Jr.
Larry Levinson
Michael Moran
Distribuitor: Larry Levinson Productions
Studio: Hallmark Channel
Distribuție: John Newton
Alice Evans
Edward Asner
Țara: Statele Unite
Limba originală: engleză
Buget:  ? milioane $
Încasări:  ? milioane $

Felicitarea de Crăciun (titlu original: The Christmas Card) este un film de Crăciun american din 2006 regizat de Stephen Bridgewater. Este un film original de televiziune Hallmark, având premiera la 2 decembrie 2006. Rolurile principale au fost interpretate de actorii John Newton, Alice Evans şi Edward Asner. Un soldat aflat în misiune în Afganistan primește o felicitare de Crăciun de la o femeie din California pe care nu o a întâlnit-o niciodată.

PrezentareEdit

În timpul războiului din Afganistan, Cody Cullen (John Newton) primește o felicitare de Crăciun trimisă de Faith Spelman (Alice Evans) din pitorescul orășel Nevada City, California. Acest lucru îl emoționează şi îl încurajează pe Cullen. Odată cu trecerea lunilor, poartă mereu felicitarea asupra sa, dându-i puterea de a supraviețui conflictului și de a se hotărî s-o găsească pe expeditoarea acesteia după ce își va termina misiunea.

DistribuțieEdit

În presăEdit

Dear Abby este numele unei coloane de consiliere fondată în 1956 de către Pauline Phillips sub pseudonimul "Abigail Van Buren" și continuată astăzi de fiica ei, Jeanne Phillips, care acum deține drepturile legale asupra pseudonimului. Hallmark Channel a colaborat cu Operațiunea Dear Abby care a emis un mesaj special în coloana ei: "În acest sezon de sărbători - sprijiniţi trupele prin trimiterea unui mesaj soldaţilor noştri".[1]

Reţeaua a pus, de asemenea, împreună o campanie națională de trimitere a unor felicitări pentru trupe (Cards for Troops) și un parteneriat cu America te sprijină (America Supports You) pentru ca americanii să poată acorda suportul lor bărbaților și femeilor din Serviciile Armate Americane. Hallmark Channel, de asemenea, a înființat o legătură prin satelit pentru a stabili o întâlnire între Jennifer Parsley, o tânără din Porter, Texas, care a trimis mii de felicitări trupelor prin Operațiunea Recunoștință (Operation Gratitude) și tehnicianul militar Jeremy Harshman, aflat în misiune peste mări.[2]

ProducțieEdit

Filmările au avut loc în Nevada City, California.

PrimireEdit

La premiera sa, a fost filmul cu cele mai mari audienţe pe Hallmark Channel, fiind cel mai urmărit film pe cablu în aceea zi.[3]

Premii şi nominalizăriEdit

2007 Nominalizare Emmy pentru Edward Asner
Outstanding Supporting Actor in a Miniseries or Movie

NoteEdit

Legături externeEdit

Vezi şiEdit

Also on Fandom

Random Wiki