Fandom

Filme de Crăciun Wiki

De pază de Crăciun 2 - Vacanță fără griji

403pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

The Dog Who Saved Christmas Vacation.jpg
Regizor: Michael Feifer
Scenariu: Richard Gnolfo
Premiera: 2010
Durată: de minute
Gen: film de Crăciun
Distribuție: Gary Valentine, Dean Cain, Paris Hilton
Țara: Statele Unite
Limba originală: engleză
Buget:  ? milioane $
Încasări:  ? milioane $

De pază de Crăciun 2 - Vacanță fără griji (titlu original: The Dog Who Saved Christmas Vacation) este un film de Crăciun american din 2010 regizat de Michael Feifer. Rolurile principale au fost interpretate de actorii Gary Valentine, Dean Cain, Paris Hilton.

PrezentareEdit

The Dog Who Saved Christmas Vacation (2010) - Official Trailer02:19

The Dog Who Saved Christmas Vacation (2010) - Official Trailer

CineMAgia: Craciunul a venit din nou, iar George si Belinda au pregatit pentru familia lor o vacanta la schi. Zeus, cainele familiei, nu este lasat acasa, iar fratele Belindei, insuportabilul Randy, isi face aparitia nu doar cu fiul sau, ci si cu Bella, o catelusa cam infumurata. George si Randy nu s-au inteles niciodata prea bine si, din cate se pare, acum vor petrece Craciunul impreuna, sub acelasi acoperis chiar.

Zeus este uluit de frumoasa Bella, dar, oricat s-ar stradui, nu reuseste sa o impresioneze. In calea fericirii patrupedului mai sta si o adevarata avalansa de pretendenti care viseaza la inima frumoasei cateluse. Intre timp, dusmanii lui Zeus, Ted si Stewey, au fost eliberati din inchisoare si au venit in aceeasi statiune pentru a pune mana pe un pretios colier cu diamante. O incurcatura de proportii face ca cei doi pungasi sa-i urmareasca pe Zeus si Bella, disperati sa-si recupereze colierul.

DistribuțieEdit

NoteEdit

Legături externeEdit

Also on Fandom

Random Wiki