Fandom

Filme de Crăciun Wiki

Crăciunul lor

403pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

His and Her Christmas.jpg
Regizor: Farhad Mann
Scenariu: Peter Sullivan
După o povestire de:
Jeffrey Schenck
Premiera: 19 decembrie 2005
Durată: 120 de minute
Gen: film de Crăciun
Distribuitor: Lifetime
Studio: Shavick Entertainment
Insight Film Studios
Regent Entertainment
Distribuție: Dina Meyer
David Sutcliffe
April Telek
Țara: Canada
Statele Unite
Limba originală: engleză
Buget: 2 milioane CAD
Website oficial: Site-ul oficial

Crăciunul lor (titlu original: His and Her Christmas) este un film de Crăciun american și canadian de televiziune din 2005 regizat de Farhad Mann. Rolurile principale au fost interpretate de actorii Dina Meyer, David Sutcliffe și April Telek. A avut premiera în rețeaua Lifetime la 19 decembrie 2005.

PrezentareEdit

Tom Lane (Sutcliffe) este un editorialist economic de succes al conglomeratului media San Francisco Sun. Compania are de gând să câștige și mai mult după urma lui Tom prin producerea unui nou serial de televiziune. Acesta este obsedat de cariera sa și nu are pe nimeni în viața sa.

Liz Madison (Meyer) scrie articole despre relații și cupluri la un mic ziar de cartier, Marin County Voice (Vocea comitatului Marin). Ea este divorțată și, la fel ca Tom, trăiește singură.

La 2 noiembrie, angajații ziarului Marin County Voice află că mica lor publicație a fost cumpărată de San Francisco Sun, probabil cu scopul de a-și extinde afacerea și de a închide Marin County Voice, personalul de acolo urmând a-și pierde locurile de muncă. Tom este un susținător dur al acestei idei. Pentru a lupta împotriva acestui lucru, Liz și colegele sale hotărăsc să nu cedeze. Liz decide să schimbe profilul articolelor sale și începe să scrie despre semnificația Crăciunului și rolul micului ziar în comunitate.

DistribuțieEdit

Fișier:David Sutcliffe.jpg
Fișier:Dina Meyer by Gage Skidmore.jpg

FilmăriEdit

Filmările au avut loc în Langley, Maple Ridge și Vancouver (Columbia Britanică), unele scene fiind realizate pe stadionul BC Place.[1]

PrimireEdit

Filmul are un scor de 38% și un rating de 3,3 din 5 pe site-ul Rotten Tomatoes.[2]

Alte denumiriEdit

NoteEdit

Legături externeEdit

Format:Farhad Mann

Also on Fandom

Random Wiki