Fandom

Filme de Crăciun Wiki

Crăciun la New York

403pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Crăciun la New York.jpg
Regizor: Dick Lowry
Scenariu: Jim McGrath (scenariu)
Luanne Rice (roman)
Premiera: 27 nov. 2005
Durată: de minute
Gen: film de Crăciun
Distribuitor: CBS
Muzică: Mark McKenzie
Distribuție: Anne Heche
Tate Donovan
Țara: Statele Unite
Limba originală: engleză
Buget:  ? milioane $
Încasări:  ? milioane $
Alte sensuri: Silver Bells

Crăciun la New York (titlu original: Silver Bells) este un film de Crăciun american de televiziune din 2005 regizat de Dick Lowry. Rolurile principale au fost interpretate de actorii Tate Donovan, Anne Heche.

PrezentareEdit

11 27 2005 CBS Hallmark Hall of Fame Open - Silver Bells01:20

11 27 2005 CBS Hallmark Hall of Fame Open - Silver Bells

Cinemagia: În fiecare an, văduvul Christy Byrne (Tate Donovan) călătoreşte împreună cu copiii de la Nova Scoţia la New York pentru a vinde brazi de Crăciun. Fiul lui, Danny (Michael Mitchell) nu este atras de afacerea familiei, dar a dezvoltat o adevărată pasiune pentru fotografie. Aflaţi în New York, Danny şi tatăl său au o dispută în urma căreia Danny decide să fugă, lăsându-i pe Christy şi pe fiica lui, Bridget să se întoarcă acasă fără el. În anul următor cei doi se întorc în New York pentru a vinde brazi, iar Christy profită de ocazie pentru a-şi căuta fiul. Catherine (Anne Heche) locuieşte în acelaşi cartier în care Christy îşi desfăşoară activitatea. De când a murit soţului ei, ea nu a mai sărbătorit Crăciunul. În fiecare an Christy a încercat să-i vândă un brad, dar ea l-a refuzat politicos. Fără să ştie, Catherine şi vănzătorul de brazi au ceva în comun.

DistribuțieEdit

NoteEdit

Legături externeEdit

Also on Fandom

Random Wiki