Fandom

Filme de Crăciun Wiki

Crăciun fericit (film)

403pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Joyeux Noël.jpg
Regizor: Christian Carion
Scenariu:
După o povestire de:
Premiera: 2005
Durată: de minute
Gen: film de Crăciun
Distribuție: Diane Kruger, Benno Fürmann, Jan Rubens
Premiera în România: 23.12.2005
Țara: Franţa
Limba originală: franceză
Buget:  ? milioane $
Încasări:  ? milioane $

Crăciun fericit (titlu original: Joyeux Noël) este un film de Crăciun american din 2005 regizat de Christian Carion. Rolurile principale au fost interpretate de actorii Diane Kruger, Benno Fürmann, Jan Rubens.

PrezentareEdit

Are loc încetarea focurilor în tranșeele din Primul Război Mondial datorită „Armistițiului de Crăciun” din 1914.

Cinemagia: Filmul este inspirat dupa o poveste adevarata, care s-a petrecut in Ajunul Craciunului in 1914, in timpul Primului Razboi Mondial in multe locuri diferite de-a lungul liniei frontului.

Cand a izbucnit razboiul in vara lui 1914, a luat prin surprindere milioane de barbati si i-a aruncat in vartejul lui. A venit Craciunul, cu zapada, si o multime de familii si soldati s-au reunit. Dar surpriza nu va veni din inimile generoase care stau in transeele franceze, scotiene sau germane.

In acea noapte, un eveniment extraordinar va schimba destinul a patru personaje: un preot scotian, un locotenent francez un tenor german deosebit si iubita acestuia si partenera de scena, o minunata soprana daneza. Ei se vor afla in miezul unei fraternizari fara precedent intre trupele germane, britanice si franceze.

In acel Ajun de Craciun inimaginabilul s-a intamplat: armele au fost lasate in transee si s-au facut pasi catre "inamici" pentru a le strange mainile, a schimba tigari sau cate o bucatica de ciocolata si a-si ura unul altuia "Craciun Fericit!"...

DistribuțieEdit

NoteEdit

Legături externeEdit

Also on Fandom

Random Wiki