Fandom

Filme de Crăciun Wiki

Cel mai frumos Crăciun

403pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Home for the Holidays (2005).jpg
Regizor: Richard Compton
Scenariu: Keith Shaw
Premiera: 11 dec. 2005
Durată: de minute
Gen: film de Crăciun
Distribuție: Sean Young
Lucia Walters
Țara: Canada
Statele Unite
Limba originală: engleză
Buget:  ? milioane $
Încasări:  ? milioane $
Alte sensuri: Home for the Holidays

Cel mai frumos Crăciun (titlu original: Home for the Holidays) este un film de Crăciun american şi canadian de televiziune din 2005 regizat de Richard Compton. Rolurile principale au fost interpretate de actorii Sean Young şi Lucia Walters. O femeie se luptă să-i adopte pe orfanii care îi sunt rude.

PrezentareEdit

CineMagia: Dupa ce isi pierd parintii intr-un accident de circulatie, cei doi copii ai familiei sunt luati in custodie de catre matusa lor, Martha McCarthy (Sean Young). Din cauza datoriilor pe care parintii lor le aveau, exact in preajma Craciunului banca preia terenul pe care se afla casa acestora. Exact de Craciun copiii ajung in strada fara un acoperis deasupra capului.

Micutii trebuie sa mearga in aceste conditii la orfelinat deoarece serviciul de asistenta sociala nu permite ca acestia sa fie crescuti de matusa lor daca nu au si o casa in care sa doarma.

Martha incearca prin orice metode ca nepotii ei sa nu ajunga pe mainile unor straini si face tot ce ii sta in putere sa gaseasca o solutie prin care sa pastreze copii. In timp ce se uita la nepotelul ei cum se juca cu un camion de jucarie Marthei ii vine o idee stralucita prin care isi poate salva familia. Ea gaseste un camion foarte mare cu care vine si muta casa de pe terenul ipotecat intr-un alt loc unde ii poate creste pe cei mici. Astfel Craciunul le aduce copiilor casa pe care si-au dorit-o si sansa de a incepe o viata noua alaturi de matusa lor.

Martha McCarthy takes in her niece and two nephews when their parents die. A kindly social worker, Paige Holloway, goes out of the way to help her out, but her boss believes Martha is unsuited to raise them and recommends that the children be sent into foster care. Martha is desperate to avoid losing the only family she has left and does everything in her power to provide a suitable home for the children. As Christmas approaches, her dreams seem to crumbling around her, but the return of an old love, Jack Cooper, and Paige's efforts bring hope to her plight.

DistribuțieEdit

Actor Personaj
Sean Young Martha McCarthy
Lucia Walters Paige Holloway
Joëlle Antonissen Amy McMurrin
Madison J. Loos Sam McMurrin
Joey Roche Michael McMurrin
Perry King Jack Cooper

NoteEdit

Legături externeEdit

Also on Fandom

Random Wiki