Fandom

Filme de Crăciun Wiki

Cadoul de Crăciun (film din 2002)

403pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

The Christmas Shoes.jpg
Regizor: Andy Wolk
Scenariu: Wesley Bishop
Donna Van Liere
Premiera: 1 decembrie 2002
Durată: 100 de minute
Gen: film de Crăciun
film TV
Producător: Beth Grossbard (executiv)
Craig Anderson (executiv)
Distribuitor: CBS
Director de imagine: John Berrie
Montaj: Drake Silliman
Muzică: Lawrence Shragge
Distribuție: Rob Lowe
Kimberly Williams
Țara: Statele Unite
Canada
Limba originală: engleză
Buget:  ? milioane $
Încasări:  ? milioane $
Urmat de: The Christmas Blessing (2005)
Pentru alte sensuri, vedeți Cadoul de Crăciun.

Cadoul de Crăciun (titlu original: The Christmas Shoes) este un film de Crăciun american din 2002 regizat de Andy Wolk. Rolurile principale au fost interpretate de actorii Rob Lowe și Kimberly Williams. A avut premiera la 1 decembrie 2002 în rețeaua CBS. Este prima parte a unei trilogii, fiind urmat de The Christmas Blessing (Orașul minunilor, 2005)[1] și The Christmas Hope (Speranța Crăciunului, 2009).[2][3] Filmul prezintă două povestiri interconectate, adoptate după hit-ul muzical cu același nume. Un tânăr băiat încearcă să cumpere o pereche de pantofi de Crăciun pentru mama sa aflată pe moarte, în timp ce un avocat încearcă să se ocupe de destrămarea căsătoriei sale.

PrezentareEdit

Filmul prezintă două povești interconectate - în primul rând, o tânără profesoară de muzică, Maggie Andrews, este pe moarte din cauza unei boli de inimă și fiul ei, Nathan, încearcă să îi dăruiască o pereche de pantofi de Crăciun înainte ca aceasta să moară. În cea de-a doua povestire, avocatul Robert Layton și soția sa Kate încep să aibă o relație din ce în ce mai rece iar lucrurile se complică și mai mult de Crăciun, atunci când Kate ia locul lui Maggie pentru a dirija corul școlii și astfel refuzând un loc de muncă la firma lui Robert. Când mama lui Robert moare, acesta începe să-și schimbe părerea despre ce se întâmplă în viața sa și se întâlnește cu Nathan în ajunul Crăciunului când acesta încearcă să găsească bani pentru pantofi iar Robert caută un cadou pentru fiica sa.

DistribuțieEdit

NoteEdit

Legături externeEdit

Format:Andy Wolk

Also on Fandom

Random Wiki